התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו

מאמרים

אופר | או-פר

אופר או-פר

מידע על תפקיד אופר והדרישות של עבודה כאופר השונה מבייביסיטר. בנוסף הצעות עבודה של משרות אופר (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים אופר באתר דרושים בחינוך.

תפקיד אופר שונה במהותו מבייביסיטר, שמרטפית או מטפלת. מדובר בעבודה במשרה מאתגרת הרבה יותר וכוללת גם מעבר מגורים. במאמר זה מידע מעניין על תפקיד האופר. המילה אופר (או-פר) הגיעה מצרפתית. מדובר באדם (בדר"כ אישה, אך יכול להיות גם גבר כמובן), אשר מתארחת בביתה של המשפחה בה היא מועסקת. במקור – דובר על אירוח במדינה זרה לתקופה של שנה עד שנתיים, אך כיום, אפשר כמובן לעבוד גם באותה המדינה וגם לתקופות קצרות יותר (בדר"כ שנה לפחות אך אין חובה כזו).

לחיפוש עבודה בתחום לחצו: דרושים אופר

מהו התפקיד של האופר – איזה מטלות עליה לעשות?

האופר מבצעת בדרך כלל גם מטלות כמו עבודת בית, הכנת אוכל וטיפול בילדי המשפחה. התפקיד בדרך כלל נלקח למשפחות אשר אינן בבית ברוב שעות היום ו/או אנשים בעלי מעמד גבוה מאוד. מדובר בתשלום גבוה במשרה יותר ממלאה (ממש 24/7).
לעיתים רבות יש גם עוזרת בית או מנקה באותו הבית, אולי גם שף או מבשלת שעוסקת בהכנת המזון – אך כמובן זה לא תמיד כך. מאחר ומדובר בתפקיד עליו משלמים שכר גבוה (העובד עובר גם מקום מגורים) אז אין הרבה משפחות שמחזיקות אופר מאחר ואינן יכולות להרשות לעצמן.
התפקיד הראשי של האופר הוא טיפול בילדי המשפחה, תמורת שכר כמובן. האופר בדרך כלל מקבלת חדר נפרד משלה, והיא דיירת בבית כמו כל דיירי הבית. משמעות המילה אופר בצרפתית היא "זהה ל" ומדובר באמת בשוויון שלה אל מול דיירי הבית (אינה משרתת).

מדוע כדאי לעבוד בתור או-פר?

הסיבות לעבודה כאופר הן מגוונות ונובעות בין היתר גם מהאפשרות לעבוד במדינה זרה ולהכיר תרבויות שונות. בנוסף יש את האפשרות להרוויח משכורת גבוהה מאחר ומדובר בדרך כלל במעמד גבוה – כך גם ניתן ליצור קשרים מעניינים. בנוסף, מדובר בטיפול בילדים ויש אנשים שזו מהות חייהם.
האופר מייצרת בין היתר לילדים סדר יום ודואגת להם לכל הצרכים. התפקיד כולל בין היתר גם הכנת ארוחות, עזרה בשיעורים, משחק, פיתוח הילדים, טיולים, שמירה על הילדים ואף הכרות עם חברים חדשים. האופר מאוד משמעותית בחייו של הילד.

כיצד לבחור את האופר המתאימה?

משפחה שבוחרת אופר צריכה לבחור את המועמדת המתאימה ביותר לילדים שלהם. מדובר על דמות משמעותית שעוסקת גם בפיתוח הילדים וגם בשמירה עליהם. היא צריכה להתאים לאופי של המשפחה, היא צריכה לשים את המשפחה מעל חייה האישיים (למשל טיסות לחו"ל או מעבר מגורים). היא צריכה להיות איכותית ומבינה את המהות של העבודה, אכפתית ואוהבת ילדים. מדובר במקצוע של ממש ולכן צריך למצוא את המועמדת המתאימה ביותר – ויותר מכך – מדובר על דמות שהמשפחה מכניסה לתוך הבית שלה – לגור עימה, לשמור על האוצר הכי יקר (הילדים) ולכן צריך דמות שסומכים עליה ב-1000%. חשוב שהמשפחה וההורים יהיו שקטים כאשר הילדים עם האופר או כאשר האופר נמצאת לבד בבית. האופר תשפיע רבות על הילדים והמשפחה ולכן חשוב לבחור את האו-פר בקפידה.
בדרך כלל נהוג לעשות ראיונות לתפקיד וכמו כן גם לקבל המלצות ממשפחות קודמות. הדמויות לעיתים צעירות, ללא משפחה, אך לא רק, יש גם מבוגרות בעלות משפחה. חשוב להתאים את האופר לכמות הילדים, לאופי המשפחה, לאופי הילדים, לגיל הילדים וכדומה. חשוב למצוא לאופר מקום מתאים למגורים כדי שיהיה לה נוח לשהות בבית ולהתגורר בו.

מחפשים עבודה של אופר? דרושים אופר - הצעות לעבודות ומשרות מאתר דרושים בחינוך

בקישור הבא תוכלו למצוא הצעות עבודה למשרות דרושים של אופר מאתר דרושים בחינוך.

משרות אופר | דרושים או-פר | חיפוש עבודה של אופר

שלח לחבר

מלאו את הפרטים הבאים: