התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


28/06/2018

Mix me

ענת בוגיו בוגיו

 25 שנות ניסיון בתחום החינוך- ניהול מיזמים ופרויקטים חינוכיים, ניהול והנעת צוות הוראה.  ניהול כנסים ופעילויות לקידום המערך החינוכי, סגירת התקשרויות, יצירת שת"פ בין בית הספר לקהילה.  גיוס כספים ומשאבים, ניהול תקציב, קידום מטרות ואינטרסים משותפים, עבודה מול גורמים מוניציפאליים.  יוזמת ומובילת שינוי, תודעה חברתית וערכית גבוהה, התנסחות רהוטה ועמידה מול קהל, תקשורת בין אישית מעולה. השכלה: 2012-2009: תואר M.A. בחינוך, מסלול טכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה. 1993-1988: תואר B.Ed. בחינוך והוראה לחטיבת ביניים, מגמת מדעים וסביבה, מכללת בית ברל. במהלך השנים: קורסים והשתלמויות שונים: הכשרת מנהלי בתי ספר, מטעם משרד החינוך ואונ' בר-אילן (2001). קורס יזמות, מטעם תעשידע, קורס מורים יוזמים, מטעם מכללת אוהלו, תעשידע. ניסיון תעסוקתי: 2016- כיום : - פנסיונרית של משרד החינוך . - מנחה מנהלי בית ספר בתוכנית מרחבי חינוך /אקסיומה . 2001- 2015: - מרצה במכללת אוהלו בקורס קיץ "למידת עמיתים-פדגוגיה חדשנית ". - חברת הנהלת מועצה אזורית מרום הגליל ויו"ר ועדת איכות הסביבה . ביה"ס רמת כורזים מנהלת פרויקטים חינוכיים סביבתיים: • ייזום, ניהול והובלת יוזמות חינוכיות בשילוב הקהילה, רתימת צוות ההוראה בשיתוף התלמידים לעשייה. • הקמת הפרויקטים משלב הרעיון, חיבור והידוק הקשר בין הסביבה למערך החינוכי, קביעת תכני לימוד. • התנהלות מול גורמים חיצוניים: מנהלת הכנרת ומ.א גליל עליון, המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים. • ביסוס היוזמות והפרויקטים כמובילים במרחב הבית ספרי, והפיכתם למרחבי למידה חוץ בית ספריים. • בין הפרויקטים: פרויקט "עין תינא" (2002) | "עין עייש כנרת" (2006) חפירות ארכיאולוגיות בבית הכנסת העתיק, כורזים (2007). יוזמות מרכזיות: • יוזמת מחזור, סביבה וקיימות עד להכרת ביה"ס כבית ספר ירוק, מטעם המשרד להגנת הסביבה. • הקמת צוות- "בית ספר מוביל בריאות", בשת"פ עם הממונה על הבריאות עד להכרת ביה"ס כמוביל במחוז צפון. • ארגון כנסים, אירועים ופעילויות בנושאי סביבה ובריאות בשיתוף מלא עם הקהילה. • גיוס כספים, ניהול משאבים, יצירת מודעות בקרב הקהילה, כולל גיוס מעל 1000 משתתפים לאירועי הבריאות. שותפה ומובילה בהקמת בית הספר: • מעורבות פעילה בהקמת בית הספר, מעורבות בהגדרת החזון ומטרות העל. • השתתפות בישיבות הנהלה, חלק פעיל בקבלת החלטות אסטרטגיות. מורה ורכזת מדעים ורכזת מרחבי למידה • ניהול צוות הוראה, קביעת תכני לימוד, הקצאת משימות, מעקב ובקרת תהליכי עבודה. 2001-1999: מחנכת ורכזת מדעים, ניהול פרויקטים חינוכיים- ביה"ס "אביגדור", מגדל 1999-1995: מחנכת ורכזת מדעים- ביה"ס "נופי ארבל", גינוסר 1995-1993: מחנכת ורכזת מדעים- ביה"ס "מעבר אפק", קיבוץ עינת מחשבים: שליטה ביישומי מחשב ואינטרנט. שירות צבאי: שירות מלא כפקידה פלוגתית, חטיבת גבעתי (1987-1985). פרטים אישיים: שנת לידה: 1966, מצב משפחתי: נשואה +4.
אזור
הכנרת והסביבה
עיר
לבנים
28/06/2018
חזרה ללוח מחפשי עבודה
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • רכז | רכזת

    רכז | רכזת

    מידע על תפקיד רכז / רכזת והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות ריכוז (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של רכזים ורכזות.
  • מפעיל | מפעילה

    מפעיל | מפעילה

    מידע על תפקיד מפעיל (או מפעילה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מפעילים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מפעילות.
  • ספרן | ספרנית

    ספרן | ספרנית

    מידע על תפקיד ספרן והדרישות של עבודה כספרן או כספרנית. בנוסף הצעות עבודה של משרות ספרן / ספרנית (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים ספרנים באתר דרושים בחינוך.
  • התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך

    התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך

    מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.

  • סייעת | סייע

    סייעת | סייע

    המידע המלא על תפקיד סייעת (או סייע) והדרישות של עבודה כסייעת. בנוסף הצעות עבודה למשרות סייעות (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים סייעת באתר דרושים בחינוך.
  • כך תקטינו סיכוי לבעיות בויסות החושי אצל ילדכם

    כך תקטינו סיכוי לבעיות בויסות החושי אצל ילדכם

    הויסות החושי עוזר לילדים לקלוט גירויים שונים באמצעות החושים תוך איזון ופרספקטיבה של הגירויים ובעיות בויסות עלולות לגרום לבעיות. הנה כמה טיפים להקטין את הסיכוי לכך.