התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


08/11/2018

מפתח הדרכה

אליאור תירוש

שלום רב, לאורך שנות עבודתי ולימודי יצרתי והובלתי תהליכי שינוי והתפתחות קבוצתיים, אישיים וארגוניים בתחומים שונים: • במערכת החינוך פיתחתי ויישמתי גישות חדשניות המקדמות צמיחה ויצירתיות באופן מדיד. הקמתי וניהלתי מרכז פדגוגי אשר נתן שירותים לכל מערכת החינוך והוביל לשינוי משמעותי ולמצוינות בהוראה הטכנולוגית, באופן שאף הוביל לשיתוף פעולה עם צה"ל. • בלימודי הדוקטורט בפסיכולוגיה יצרתי מודל אינטגרטיבי לתהליכי התפתחות ושינוי לאורך החיים, בעל השלכות יישומיות ותיאורטיות. בנוסף לכך יזמתי והייתי שותף לפיתוח גישות טיפוליות ייחודיות ומקוריות המשלבות גוף ונפש בתהליכי שינוי. • בתחום ההיי-טק פיתחתי ויישמתי מערכת חדשנית המייתרת את תפקיד התכניתן בתהליך בניית אתרים ואשר מאפשרת למעצב חופש עבודה ויצירה חסרי תקדים. אני מאמין שהניסיון הרב, הידע וההשכלה המקצועית שצברתי בתחומים שונים אלו מאפשרים לי להציע מיומנויות ייחודיות בתפקידים הדורשים חשיבה יצירתית, הדרכה ויישום אינטגרטיביים. יצירתיות, פתיחות, העצמה ויישום באים לידי ביטוי כחוט השני בכל תחומי תעסוקתי. אלו, בנוסף למחויבות לרמה מקצועית גבוהה וליחסי אנוש מעולים, היו והינם נר לרגלי. בנחישות וברגישות הותרתי חותם משמעותי בהתפתחות האישית והארגונית במקומות בהם עבדתי, וכך אני מעוניין גם להמשיך. אשמח להיפגש להיכרות אישית. בברכה, ד"ר (Ph.D.) אליאור תירוש. קורות חיים: בעל ניסיון והשכלה אינטגרטיביים יוצאי דופן. חשיבה יצירתית, הדרכה אישית וקבוצתית מעולה, ניהול והובלת תהליכים. יחסי אנוש מעולים. חשיבה ותכנון רחבי אופקים וארוכי טווח כמו גם ביצוע אופרטיבי, ממוקד ויעיל. ניסיון תעסוקתי המוכיח תרומה משמעותית להתפתחות המערכת, הארגון והפרט. השכלה 2014-2008 אונ' תל אביב: Ph.D. בפסיכולוגיה בנושא " שינויים באמצע החיים". - -הצעת מודל אינטגרטיבי בעל השלכות יישומיות ותיאורטיות משמעותיות לתהליכי התפתחות לאורך כל החיים. ממוצע ציונים: 98. 2011-2009 הסמכה ל-Focusing Oriented Therapy כמו גם להדרכה מטעם המרכז הבינ"ל להתמקדות בניו-יורק (120 שעות). 2008-2006 Ontological Coaching ב-PGCA (דרא"פ) (160 שעות). 2002 אונ' בר אילן, מכון "גישות" – קורס הנחיית קבוצות (120 שעות). 1999-1996 אונ' תל אביב, תואר שני בחינוך: תקשורת ומחשבים. ממוצע ציונים: 96. 1988-1985 האונ' העברית + מכון ויצמן: תואר ראשון במדעי המחשב. ניסיון מקצועי 2004-כיום הנחיית קבוצות, מתן הרצאות, טיפול ויעוץ פרטני. התמקדות בנושאים הקשורים ליצירת שינוי קוגניטיבי ורגשי, אישי ובין-אישי. (6000 שעות). 2017-2012 יזם ומפתח פרויקט Startup: מערכת CMS לבניית אתרים המייתרת את תפקיד התכניתן ומאפשרת לגרפיקאי חופש פעולה חסר תקדים. 2012-2010 שירות התעסוקה בת"א– הנחיית קבוצות, מנחה מוביל (300 שעות). 2003-2000 חברת Startup - תכנות Web Applications. 2000-1993 מערכת החינוך - מרכז פדגוגי ארצי - הקמה וניהול. - פיתוח תכניות לימודים, העברת הרצאות וסדנאות במגוון תחומים - הנחיית צוותי הדרכה, שיווק, ניהול והובלת פרויקטים. - הנחיית מורים, מנהלים, מנחי-מורים ומנכ"לים בכל הארץ. 2000-1995 מערכת החינוך – הנחיית דרכי למידה, הוראה והערכה חלופיות - בניית תכניות לימודים, חומרי למידה, הנחייה אישית והנחייה קבוצתית. - הצוות אותו הנחיתי היה בין המובילים בפרויקט הארצי, הרחיב את המגמה הבית-ספרית למכללה עד כיתות י"ג ו-י"ד תוך עלייה משמעותית במוטיבציה ובציוני התלמידים, והווה מודל לחיקוי לצוותים בכל הארץ. 1998-1996 מכללת מופ"ת – הנחיית מנחי-מורים. 1997-1995 האונ' הפתוחה – מרצה למשחקי-מולטימדיה. שירות צבאי 1992-1990 קצין. שירות צבאי בממד"ס (חיל אוויר) ובה"ד 15 (מודיעין). במסגרת שירותי בבה"ד 15 עברתי קורס הדרכה. שפות עברית: שפת אם. אנגלית: דיבור, כתיבה וקריאה ברמת שפת אם
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
תל אביב -יפו
08/11/2018
חזרה ללוח מחפשי עבודה
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • רגישות סנסורית אצל ילדים

    רגישות סנסורית אצל ילדים

    חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?

  • מאבחנת דידקטית | מאבחן דידקטי

    מאבחנת דידקטית | מאבחן דידקטי

    מידע על תפקיד מאבחנת דידקטית ודרישות העבודה. בנוסף הצעות עבודה למשרות (חיפוש עבודה) אבחון דידקטי ופרסום מודעת דרושים מאבחנת דידקטית | דרושים בחינוך.
  • בייביסיטר | שמרטפות

    בייביסיטר | שמרטפות

    מידע על תפקיד של בייביסיטר (שמרטף) ודרישות התפקיד לעבודה כבייביסיטר. בנוסף הצעות עבודה למשרות בייביסיטר ופרסום מודעת דרושים בייביסיטר באתר דרושים בחינוך.
  • גנן | גננת

    גנן | גננת

    מידע על תפקיד גננת (או גנן) והדרישות של עבודה כגננת בגן ילדים או מעון. בנוסף הצעות עבודה של משרות גננת (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרוש גננת באתר דרושים בחינוך.
  • מפעיל | מפעילה

    מפעיל | מפעילה

    מידע על תפקיד מפעיל (או מפעילה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מפעילים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מפעילות.
  • תקופת ההסתגלות של הילד לגן וחשיבותה

    תקופת ההסתגלות של הילד לגן וחשיבותה

    כיצד לעבור את תקופת ההסתגלות של הילד לגן בצורה הטובה ביותר? כיצד למנוע משברים רגשיים של הילד או ההורה? ומה החשיבות של תקופת ההסתגלות? הפרטים בפנים.