התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


22/08/2019

מחפשים משלב/ת לגן עירייה בראשון לציון

אחר לגן ילדים

מחפשים משלב/ת לילד מקסים בן 4 בתפקוד גבוה לגן עירייה בראשון לציון, ל5 ימים בשבוע. צריך בעיקר תיווך חברתי, חיזוק הביטחון העצמי, והרבה חום ויכולת הכלה. עדיפות לבעלי נסיון והשכלה בתחום, ורצון ללמוד.
שעות עבודה
8-14
ימי עבודה
א-ה
אזור
ראשון לציון רחובות והסביבה
עיר
ראשון לציון
22/08/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • שבתון

    שבתון

    שבתון היא שנה בה העובד בהפסקה מהעבודה. בישראל מקובל שבשנת שבתון דרושים העובדים לצאת להשתלמויות העשרה אך חלקם משקיעים גם בחיפוש עבודה לשבתון.
  • אל תיתנו לילד "להחליט עליכם"

    אל תיתנו לילד "להחליט עליכם"

    פרסומות בטלויזיה בסגנון "את לא מחליטה עלי" זוכות לתהודה. האם הן משפיעות באמת על חיינו האישיים והקשר עם הילדים? כיצד עלינו לנהוג בחינוך ובקבלת החלטות אל מול הילדים.

  • מעורבות הורים בגן הילדים: למה, כמה ואיך?

    מעורבות הורים בגן הילדים: למה, כמה ואיך?

    חוקרים רבים מסכימים כי הקשר בין הצוות החינוכי וההורים מיטיב עם כולם. כיצד ניתן לעודד מעורבות הורית? הנה כמה טיפים מעניינים.

  • אל תעשו השוואות על חשבון התינוק שלכם

    אל תעשו השוואות על חשבון התינוק שלכם

    לכל התינוקות יש מדרגות התפתחות. במאמר זה נסקור את שלבי התפתחות התינוקות, תחומי ההתפתחות השונים והנזק העלול להיגרם עקב השוואה בקצב ההתפתחות בין תינוקות.
  • הוראה מתקנת

    הוראה מתקנת

    מידע על תפקיד הוראה מתקנת והדרישות של עבודה בהוראה מתקנת. בנוסף הצעות עבודה למשרות הוראה מתקנת ופרסום מודעת דרושים הוראה מתקנת באתר דרושים בחינוך.
  • הגננת

    הגננת

    הגננת היא המחנכת של הילדים בגן הילדים או במעון. בישראל הרבה תפקידים נופלים על הגננת ולכן לכל גננת דרושים גם כישורים נוספים לעבודה. הגננת - אתר דרושים בחינוך.