התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


03/12/2018

לעמותת 'חינוך לפסגות' דרוש/ה רכז/ת למרכז רמלה מזרח העיר – 50% משרה (דובר/ת ערבית)

רכז/ת לעמותה

* ליווי וחניכות צוות ההדרכה בפן המקצועי והפדגוגי. * שותפות בהובלת הפעילות החינוכית והחברתית המרכז. * שותפות במעקב אחר תהליכים חברתיים, רגשיים ולימודיים של חניכי המרכז. * קשר עם שותפי המרכז – צוותי בתי"ס, שותפים קהילתיים ועסקיים. * גיבוש וניהול פרויקטים מקומיים, כגון: ימי שיא, טיולים ועוד.
דרישות המשרה
* לימודים לתואר אקדמי – חובה. * ניסיון תעסוקתי במסגרת חינוכית. * ניסיון בהדרכה עם ילדים ובני נוער – חובה. * ידע וניסיון ניהולי – יתרון. אפשרויות קידום והתפתחות בעמותה.
אזור
רמלה לוד מודיעין והסביבה
עיר
רמלה
03/12/2018
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • אופר | או-פר

    אופר | או-פר

    מידע על תפקיד אופר והדרישות של עבודה כאופר השונה מבייביסיטר. בנוסף הצעות עבודה של משרות אופר (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים אופר באתר דרושים בחינוך.
  • אם בית

    אם בית

    המידע המלא על תפקיד אם בית והדרישות לעבודה של אם בית. בנוסף הצעות עבודה למשרות אם בית (חיפוש עבודה) או פרסום מודעת דרושה אם בית באתר דרושים בחינוך.
  • איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?

    אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בצורה הכי נעימה שאפשר, אבל אולי אנחנו מקלים עליהם מידי? הנה מספר עקרונות שיקלו עליהם להתמודד עם אתגרים בעתיד.

  • משלבת

    משלבת

    המידע המלא על תפקיד משלבת והדרישות של עבודה בשילוב בחינוך. בנוסף הצעות עבודה של משרות שילוב (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של משלבת באתר דרושים בחינוך.
  • איך לבחור את המטפלת לתינוק שלכם?

    איך לבחור את המטפלת לתינוק שלכם?

    כהורים תמיד נתלבט מי המטפלת שעלינו לבחור לתינוק שלנו. האם לקחת מישהי מוסמכת או לבחור בחורה שעשתה קצת בייביסיטר? כיצד לבחור מטפלת ולמה לשים לב?
  • השאלות הכי טובות לראיון העבודה

    השאלות הכי טובות לראיון העבודה

    כיצד יכול המעסיק לשאול שאלות בעלות ערך מוסף בראיון העבודה? נחפש שאלות שיספרו לנו עוד קצת על העובד ועל אופיו. איזה שאלות ניתן לשאול?