התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


04/09/2019

דרושים כותבי תוכן

אחר לאחר

לסטרטאפ העוסק בהוראה דיפרנציאלית (מותאמת אישית) בתחום הוראת המתמטיקה דרושים כותבי תוכן לכתיבת פעילויות ברמת 5 יח"ל לכיתות י-י"א.
דרישות המשרה
- מורים למתמטיקה או סטודנטים להוראת מתמטיקה - היכרות עם החומר הנלמד ועם תוכנית הלימודים לכיתות י-יא ברמת 5 יח"ל - יכולת כתיבה של פעילויות יצירתיות באסטרטגיות הוראה מגוונות - זמינות גבוהה יתרון העבודה מהבית. תנאים טובים למתאימים!
שעות עבודה
גמיש
ימי עבודה
גמיש
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
תל אביב -יפו
04/09/2019
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • אם בית

    אם בית

    המידע המלא על תפקיד אם בית והדרישות לעבודה של אם בית. בנוסף הצעות עבודה למשרות אם בית (חיפוש עבודה) או פרסום מודעת דרושה אם בית באתר דרושים בחינוך.
  • הסתדרות המורים

    הסתדרות המורים

    הסתדרות המורים היא ארגון מייצג למורים וגננות בישראל. במאמר תוכלו לקרוא על הסתדרות המורים ופעולות הסתדרות המורים. מאמר על הסתדרות המורים דרושים בחינוך מציגים.

  • חינוך לפרפקציוניזם עלול לגרום לילדים נזק רגשי

    חינוך לפרפקציוניזם עלול לגרום לילדים נזק רגשי

    כהורים, כולנו מפתחים ציפיות גבוהות מילדינו. אנחנו מלווים אותם בכל צעד ושעל שהם עושים אל עבר עולם המבוגרים, תוך שאיפה למצוינות. אך, על אף הדאגה והרצון הטוב, האם זוהי הדרך הנכונה ביותר לגידולם?
  • מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?

    מדוע חשוב להקריא ספרים לילדים?

    הורים רבים מקריאים לילדיהם ספרים בתדירות כזו או אחרת. ההורים מבינים שיש לכך חשיבות, אך רובם אינם מודעים לכל היתרונות הגלומים בפעולה פשוטה והכרחית זו.
  • מהן 5 הטעויות הנפוצות בכתיבת קורות החיים?

    מהן 5 הטעויות הנפוצות בכתיבת קורות החיים?

    קורות החיים הם מסמך המשווק את המועמד אל מול המעסיק. מה בעצם בוחן המעסיק בקורות החיים של המועמד ואילו טעויות נפוצות כדאי למנוע?

  • משלבת

    משלבת

    המידע המלא על תפקיד משלבת והדרישות של עבודה בשילוב בחינוך. בנוסף הצעות עבודה של משרות שילוב (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של משלבת באתר דרושים בחינוך.