-
כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?
תהליך הגמילה מחיתולים יכול להיות מתסכל מאוד גם לפעוט וגם להורים. גמילה מחיתולים קשורה באופן ישיר למודעות הפעוט לגופו, אישיותו ועצמאותו. איך לעבור אותו בהצלחה?
-
איך למנוע תחלופת עובדים במקום העבודה?
מעסיקים רבים מתמודדים עם תחלופת עובדים גבוהה במקום העבודה. מדוע העובדים מתחלפים כל כך מהר וכיצד ניתן למנוע זאת?
-
התפתחות רגשית-חברתית בגיל הרך
מהי התפתחות רגשית-חברתית? באילו גילאים היא מתחילה וכיצד עלינו לפעול על מנת לתמוך בילדים ולדאוג שיתפתחו בצורה הנכונה להם. הנה מספר עקרונות.
-
האם התחושה שמשעמם לפעוט מוצדקת?
לאחר שהבאנו ילד לעולם, אנחנו לעיתים רבות מרגישים שמשעמם לו. אנו מרגישים שאנחנו צריכים למלא את זמנו בפעילויות מגוונות. האם התחושה הזו אכן מוצדקת?
-
מנתחת התנהגות | מנתח התנהגות
מידע על תפקיד מנתחת התנהגות יישומית והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מנתחת התנהגות (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של ניתוח התנהגות ABA. -
מעורבות הורים בגן הילדים: למה, כמה ואיך?
חוקרים רבים מסכימים כי הקשר בין הצוות החינוכי וההורים מיטיב עם כולם. כיצד ניתן לעודד מעורבות הורית? הנה כמה טיפים מעניינים.
26/06/2025
דרוש/ה מנהל/ת להקמה ולניהול של בית ספר לחינוך מיוחד בירוחם
מנהל/ת לארגון
הזדמנות יוצאת דופן להוביל הקמה של מוסד חינוכי חדשני, מקצועי ובעל השפעה עמוקה על הקהילה. התפקיד כולל הקמה, ניהול והובלה של בית ספר לחינוך מיוחד, בשיתוף עם משרד החינוך, הרשות המקומית וגורמים מקצועיים נוספים.
תיאור התפקיד:
הובלת תהליך הקמה של בית הספר לחינוך מיוחד בירוחם.
גיבוש חזון פדגוגי, חינוכי וחברתי בשיתוף גורמי חינוך, רווחה וקהילה.
ניהול צוות רב-תחומי, פדגוגי ומנהלי, והנחיה מקצועית שוטפת.
אחריות כוללת לניהול פדגוגי, אדמיניסטרטיבי ותקציבי של בית הספר.
ייזום, תכנון והוצאה לפועל של תוכניות עבודה שנתיות.
פיתוח והובלת מסגרות לימוד וטיפול מותאמות לאוכלוסיות מגוונות.
ניהול המערך הכספי ושעות התקן, וכן פיקוח על המערך המשקי והשירותים הנלווים (ייעוץ, בריאות ועוד).
קיום קשר שוטף עם מפקחי משרד החינוך ושותפות בפורומים פנימיים וחיצוניים.
ניסיון משמעותי בניהול מסגרת חינוכית – עדיפות לניסיון בחינוך המיוחד.
דרישות המשרה
תואר ראשון בחינוך מיוחד – חובה | תואר שני – חובה (או תעודת שקילות ממוסד מוכר).
תעודת הוראה אוניברסיטאית לחינוך העל-יסודי / חינוך מיוחד או רישיון הוראה קבוע.
ניסיון של 5 שנים לפחות בהוראה בפועל בבתי ספר לחינוך מיוחד.
אזור
אזור הדרום
עיר
ירוחם
26/06/2025
חזרה ללוח הדרושים