התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


25/02/2020

עו"סים/ות? בואו להתפתח וללמוד מהטובים ביותר בתחום החינוך המיוחד!

עובד/ת סוציאלי/ת לעמותה

ל"בתים לחיים" של בוגרים על הספקטרום האוטיסטי דרושים /ות עובדים /ות סוציאליים /ות לתפקיד הכולל שותפות בניהול ההוסטל, הדרכת צוות המדריכים, אחריות על תחום הפנאי ועל המתנדבים, שמירה על קשר עם המשפחות ועוד. ישנה אפשרות לעבוד לפי צו הרחבה /לפי שכר שעתי.
דרישות המשרה
תואר ראשון בעבודה סוציאלית מ*מוסד אקדמי מוכר - חובה! ניסיון עם בעלי צרכים מיוחדים - יתרון! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שעות עבודה
שעות הבוקר, יומיים אחה"צ
ימי עבודה
א-ה
אזור
ירושלים והסביבה
עיר
ירושלים
25/02/2020
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • איך נוכל ללמד את הילדים על רגשות

    איך נוכל ללמד את הילדים על רגשות

    איך לגרום לילד להביע רגשות? איך לגרום לו להבין רגשות? מסתבר שגם להורים וגם למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בהתפתחות הרגשית של הילדים.

  • הוראה מתקנת

    הוראה מתקנת

    מידע על תפקיד הוראה מתקנת והדרישות של עבודה בהוראה מתקנת. בנוסף הצעות עבודה למשרות הוראה מתקנת ופרסום מודעת דרושים הוראה מתקנת באתר דרושים בחינוך.
  • קלינאית תקשורת

    קלינאית תקשורת

    מידע על תפקיד קלינאית תקשורת והדרישות של עבודה כקלינאי תקשורת. בנוסף הצעות עבודה של משרות קלינאות תקשורת (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים קלינאי תקשורת.
  • ספרן | ספרנית

    ספרן | ספרנית

    מידע על תפקיד ספרן והדרישות של עבודה כספרן או כספרנית. בנוסף הצעות עבודה של משרות ספרן / ספרנית (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים ספרנים באתר דרושים בחינוך.
  • אל תיתנו לילד "להחליט עליכם"

    אל תיתנו לילד "להחליט עליכם"

    פרסומות בטלויזיה בסגנון "את לא מחליטה עלי" זוכות לתהודה. האם הן משפיעות באמת על חיינו האישיים והקשר עם הילדים? כיצד עלינו לנהוג בחינוך ובקבלת החלטות אל מול הילדים.

  • סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    סוגי הארגונים באתר דרושים בחינוך

    באתר דרושים בחינוך סוגי ארגונים שונים בתחום החינוך וההדרכה. העבודה בארגונים היא שונה ומגוונת מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.