התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


25/11/2017

דרוש/ה רכז/ת גיל רך למתנ"ס בראשון לציון

רכז/ת למתנ"ס

למתנ"ס בראשל"צ דרוש/ה רכז/ת גיל רך לניהול מסגרות הגיל הרך במתנ"ס לגילאי 6 חו’ עד 3 שנים. יכולת הנעת עובדים – צוות גננות וסייעות, יחסי אנוש מצוינים ויוזמה. יכולת תיאום ועבודה משותפת מול ארגונים בקהילה . ניהול תקציב ויכולת ארגון ולוגיסטיקה. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות כולל בחופשת הקיץ. עבודה בסביבה ממוחשבת. מתאים לנשים וגברים כאחד.
דרישות המשרה
תואר ראשון במדעי החברה, חינוך (חינוך לגיל הרך- יתרון) תואר שני- יתרון ניסיון תעסוקתי מוכח של 2 שנים לפחות בתחום החינוך בדגש על תחום הגיל הרך. ניסיון מוכח של 2 שנים לפחות בתפקיד ניהולי- חינוכי ובהדרכה בתחום הגיל הרך.
אזור
ראשון לציון רחובות והסביבה
עיר
ראשון לציון
25/11/2017
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

  • שתיל

    שתיל

    האם ניתן לקדם שינויים חברתיים בישראל בתחום החינוך על ידי עמותות וארגונים? האם לדעת הגוף שתיל דרושים בחינוך שינויים חברתיים? פרטים במאמר שתיל - דרושים בחינוך.

  • מדריך | מדריכה

    מדריך | מדריכה

    מידע על תפקיד מדריך (או מדריכה) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות הדרכה (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של מדריכים.
  • האם התחושה שמשעמם לפעוט מוצדקת?

    האם התחושה שמשעמם לפעוט מוצדקת?

    לאחר שהבאנו ילד לעולם, אנחנו לעיתים רבות מרגישים שמשעמם לו. אנו מרגישים שאנחנו צריכים למלא את זמנו בפעילויות מגוונות. האם התחושה הזו אכן מוצדקת?

  • אל תיתנו לילד "להחליט עליכם"

    אל תיתנו לילד "להחליט עליכם"

    פרסומות בטלויזיה בסגנון "את לא מחליטה עלי" זוכות לתהודה. האם הן משפיעות באמת על חיינו האישיים והקשר עם הילדים? כיצד עלינו לנהוג בחינוך ובקבלת החלטות אל מול הילדים.

  • איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?

    איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?

    קורות החיים הם המסמך עליו מסתמכים המעסיקים כדי ללמוד עליך. הם צריכים להכיל את המידע המדויק והעדכני עליך אך הם צריכים להיות גם ברורים ושיווקיים. איך עושים את זה?

  • מלווים להסעות

    מלווים להסעות

    מידע על תפקיד מלווים בהסעות ילדים והדרישות של עבודה כמלווה בהסעות. בנוסף הצעות עבודה של משרות מלווה בהסעות (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים מלווה להסעות.