התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


05/03/2020

דרוש/ה רכז/ת פניות הציבור

אחר לאחר

ריכוז פניות הציבור, גיבוש נהלים, קביעת תהליכי הטיפול בפנייה ,ניטור פניות וניתוחן לצורך הפקת לקחים ושיפור השירות ,קבלה ותיעוד של הפניות המתקבלות , עדכון הפונה בדבר סטטוס הפנייה, איסוף מידע ונתונים בדבר הפנייה , גיבוש המלצות לטיפול בפנייה ,מתן מענה לפניות שמתקבלות וכתיבת מכתבי תשובה לפונים , מעקב ובקרה אחר טיפול בפניות ,ווידוא תקינות הטיפול בפנייה ,הזנת נתוני הטיפול וסטאטוס הטיפול בפניות למערכות ממוחשבות , מתן התראה להנהלה על ממצאים חריגים.
דרישות המשרה
12 שנות לימוד. תואר ראשון -יתרון. התמצאות בחקיקה -יתרון. שנת ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. כושר מנהיגות ויכולת הנעת עובדים.תודעת שירות גבוהה מאוד,יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית גבוהה, אמינות, אחריות, דיסקרטיות ומחוייבות לארגון ולתפקיד. כושר הבעה וביטוי בכתב ובע"פ. ידיעת השפה העברית על בוריה, שליטה בשפה האנגלית. שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת,אופיס, אקסל ו-crm.
שכר
כ-6,500 ש"ח
אזור
תל אביב והמרכז
עיר
רמת גן
05/03/2020
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך: