-
רגישות סנסורית אצל ילדים
חמשת החושים שלנו מונחים על סקאלה. האם לילד יש עודף או תת רגישות חושית? במידה וכן, נוכל למנוע תקלות תקשורת, כעסים ומתחים אצל הילדים. איך מזהים ואיך מתמודדים?
-
להיוולד עם צרכים מיוחדים זה לא מחלה
בעבר ילדים בעלי צרכים מיוחדים היו דחויים ונדחקו לשולי החברה. צרכים מיוחדים אינם מחלה. אתם מוזמנים לקרוא את הסיפור האישי המרגש של שרה מלכה. -
כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?
תהליך הגמילה מחיתולים יכול להיות מתסכל מאוד גם לפעוט וגם להורים. גמילה מחיתולים קשורה באופן ישיר למודעות הפעוט לגופו, אישיותו ועצמאותו. איך לעבור אותו בהצלחה?
-
איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?
אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בצורה הכי נעימה שאפשר, אבל אולי אנחנו מקלים עליהם מידי? הנה מספר עקרונות שיקלו עליהם להתמודד עם אתגרים בעתיד.
-
חמש שאלות לשאול את המורה הפרטי של ילדיכם
מורה פרטי יכול לעזור ולשפר את הישגיו הלימודיים של הילד שלכם, את בטחונו העצמי ואת היכולת שלו להיות לומד עצמאי בעתיד. איך נדע אם המורה הפרטי באמת מתאים לילד שלנו?
-
מעורבות הורים בגן הילדים: למה, כמה ואיך?
חוקרים רבים מסכימים כי הקשר בין הצוות החינוכי וההורים מיטיב עם כולם. כיצד ניתן לעודד מעורבות הורית? הנה כמה טיפים מעניינים.
24/09/2017
מחפשים מדריך/ה לחינוך החברתי בקיבוץ בארות יצחק
מדריכ/ה לקיבוץ
לקיבוץ בארות יצחק- קיבוץ דתי במרכז הארץ, אנו מחפשים מדריך/ה לבית הילדים. כיתות א-ו העבודה במשרה מלאה או חלקית, ייתכנו מגורים לרווקים.
אם אתם בעלי ראש גדול, אהבה לילדים, תקשורת טובה עם הורים וחיבור לחינוך הבלתי פורמאלי מקומכם איתנו!!!
לפרטים- שולמית0528584490
דרישות המשרה
ראש גדול
אהבה לילדים
תקשורת טובה עם הורים
חשיבה חינוכית חברתית
חיבור לתחום החינוך הבילתי פורמאלי
ימי עבודה
5
אזור
פתח תקווה והסביבה
עיר
בארות יצחק
24/09/2017
חזרה ללוח הדרושים