התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


23/08/2023

הצטרפו לצוות שלנו: הנהלת חשבונות, בקרה וניהול משרד

מזכיר/ה לאחר

הצטרפו לצוות שלנו: הנהלת חשבונות, בקרה וניהול משרד האם את מוכוונת פרטים עם כישרון לניהול כספים ותפעול משרדי? אם כן, יש לנו את ההזדמנות המושלמת עבורך. חברת עיצוב ופיתוח האתרים הצומחת במהירות מחפשת כעת מנהלת חשבונות ייעודית שתיקח אחריות על המשרד והניהול הפיננסי שלנו. תחומי האחריות שלך יכללו, אך אינם מוגבלים ל: - ניהול משרד: הבטחת פעולה חלקה של משרדנו על ידי שמירה על ארכיוני מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, ומתן תמיכה לפעילות המשרדית היומיומית. - ניהול דיווחי עובדים: פיקוח על איסוף, עיבוד וניהול דוחות עובדים, כולל דוחות שעות ועדכונם. - בנקי זמן מול לקוחות: שיתוף פעולה עם לקוחות לניהול שעות עבודה תוך טיפול בבעיות ניהול זמן של עובדי החברה. - חשבוניות וקבלות: הקלה על תהליכי הפקת חשבוניות, קבלות וגבייה כדי להבטיח יעילות פיננסית. משרה חלקית זו דורשת התחייבות של חצי יום בתחילת ובסוף כל חודש, עם אפשרות לעבוד מהבית באופן היברידי לאחר תקופת הכשרה.
דרישות המשרה
כדי להצטיין בתפקיד זה, עליך להיות בעל הכישורים הבאים: - שליטה מלאה באקסל - שליטה בשפה העברית ברמת שפת האם - שליטה טובה בשפה האנגלית - ניסיון קודם בניהול משרדי ופיננסי - כישורי השפה הרוסית הם יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. קחי את הצעד הבא בקריירה שלך והפכי לחלק חיוני בצוות הדינמי שלנו.
ימי עבודה
5
אזור
עפולה והסביבה
עיר
עפולה
23/08/2023
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך: