-
ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?
משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?
-
איך נגדל ילדים עם בטחון להצלחה בעתיד?
אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו בצורה הכי נעימה שאפשר, אבל אולי אנחנו מקלים עליהם מידי? הנה מספר עקרונות שיקלו עליהם להתמודד עם אתגרים בעתיד.
-
איך נוכל ללמד את הילדים על רגשות
איך לגרום לילד להביע רגשות? איך לגרום לו להבין רגשות? מסתבר שגם להורים וגם למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בהתפתחות הרגשית של הילדים.
-
האם התחושה שמשעמם לפעוט מוצדקת?
לאחר שהבאנו ילד לעולם, אנחנו לעיתים רבות מרגישים שמשעמם לו. אנו מרגישים שאנחנו צריכים למלא את זמנו בפעילויות מגוונות. האם התחושה הזו אכן מוצדקת?
-
מדריך נוער | מדריכת נוער
מידע על תפקיד מדריך נוער (מדריכת נוער) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות מדריכי נוער (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של הדרכת נוער. -
משלבת
המידע המלא על תפקיד משלבת והדרישות של עבודה בשילוב בחינוך. בנוסף הצעות עבודה של משרות שילוב (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של משלבת באתר דרושים בחינוך.
30/01/2025
לתיכון כפר סילבר דרוש/ה סגן מנהל שש שנתי וממונה חט"ע בעל/ת חזון חינוכי
מנהל/ת לבית ספר תיכון
לתיכון כפר סילבר דרוש/ה סגן מנהל שש שנתי וממונה חט"ע בעל/ת חזון חינוכי
היקף משרה: 100%
כפיפות: מנהל/ת שש שנתי של בית הספר.
שכר: בהתאם להסכמי השכר, עובד/ת בעלות
תיאור התפקיד:
מנהל/ת החטיבה העליונה מוביל/ה את המערך הניהולי והפדגוגי של החטיבה העליונה, תוך עיצוב וגיבוש החזון החינוכי והאקדמי של בית הספר. בתפקידו/ה כמנהיג/ה חינוכי/ת, אחראי/ת על פיתוח תרבות של מצוינות אקדמית וערכית, טיפוח הישגים לימודיים, והובלת תהליכי חדשנות פדגוגית. התפקיד מחייב ניהול מערכתי מורכב הכולל: גיבוש והטמעת מדיניות חינוכית, ניהול והעצמת צוות ההוראה, אחריות על הישגי תלמידים, ופיתוח שותפויות חינוכיות. המנהל/ת מהווה דמות מפתח בהנהלה הבכירה של בית הספר, פועל/ת בסנכרון מלא עם מנהל/ת בית הספר השש-שנתי ובהלימה למדיניות משרד החינוך, תוך הובלת תהליכי שינוי משמעותיים וברי קיימא.
הגדרת התפקיד:
• אחריות כוללת על ניהול והפעלת החטיבה העליונה בכפיפות למנהל/ת בית הספר.
• הובלת המערך הפדגוגי: גיבוש והטמעת תכניות לימודים, ניהול מערך בחינות הבגרות, הובלת תהליכי מדידה והערכה, ריכוז המועצה הפדגוגית.
• ניהול מערך ארגוני-תפעולי: ניהול מערכת השעות ושיבוץ מורים, ניהול תקציב החטיבה העליונה, פיקוח על מערכות המידע והדיווח.
• אחריות על רווחת התלמיד והאקלים החינוכי: טיפול בהיבטים פדגוגיים ומשמעתיים, הובלת מערך הפעילות החברתית-ערכית, טיפוח קשרי הורים וקהילה.
• ניהול והעצמת צוות ההוראה: ליווי מקצועי של רכזי השכבות והמקצוע, קידום תהליכי פיתוח מקצועי, הובלת צוותי עבודה וישיבות פדגוגיות.
• ניהול ממשקי עבודה: שיתוף פעולה עם הנהלת בית הספר, קשר שוטף עם הבעלות ומשרד החינוך, תיאום עם גורמי פנים וחוץ.
השכלה ודרישות מקצועיות :
• השכלה פדגוגית- רישיון הוראה במסלול העל-יסודי.
• תואר שני אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
• ניסיון בהוראה בפועל בבית ספר על-יסודי של 5 שנים לפחות.
קורות חיים, תעודות השכלה נדרשות והמלצות יש להגיש לשולמית גמרא מנהלת מש"א עד לתאריך 15/2/2025
אזור
אזור השפלה
עיר
כפר סילבר
30/01/2025
חזרה ללוח הדרושים