-
3 טיפים שיעזרו לנו להיות הורים משמעותיים
הילד שלנו הגיע לעולם ואנחנו הופכים להורים. כולנו רוצים להיות הורים משמעותיים יותר בשביל הילדים שלנו ולהוביל אותם להצלחה. הנה מספר עקרונות שיעזרו לנו בכך.
-
סוגי המשרות באתר דרושים בחינוך
באתר דרושים בחינוך סוגי משרות שונים בתחום החינוך וההדרכה. המשרות מגוונות מאוד והליך חיפוש העבודה הוא קל ונוח. הגיע הזמן למצוא עבודה.
-
תקופת ההסתגלות של הילד לגן וחשיבותה
כיצד לעבור את תקופת ההסתגלות של הילד לגן בצורה הטובה ביותר? כיצד למנוע משברים רגשיים של הילד או ההורה? ומה החשיבות של תקופת ההסתגלות? הפרטים בפנים.
-
כיצד נסייע לילדינו להתמודד עם מצוקות רגשיות?
כולנו נתקלים במצבים בהם הילדים חווים מצוקות רגשיות. לא תמיד אנחנו יודעים לזהות את המצוקות, להבין מהן וכיצד לעזור לילדים להתמודד איתן. הנה כמה טיפים שחשוב להכיר.
-
מטפלת התנהגותית ABA | מטפל התנהגותי
מידע על תפקיד מטפלת התנהגותית ABA (או מטפל). בנוסף הצעות עבודה למשרות (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים מטפלת התנהגותית ABA באתר דרושים בחינוך.
-
איך נכין את הפעוט לקבלת אח חדש למשפחה
קבלה של אח או אחות למשפחה זה תמיד דבר משמח. אך אנו כמבוגרים והורים מקבלים את האירוע המשמח בצורה אחרת מקבלתו על ידי הפעוט. איך להכין את הילדים לקבלת אח חדש?
22/08/2023
למפעל חינוכי שפועל לטובת חינוך, פיתוח מנהיגות וקידום בני נוער דרוש/ה מנחה פעילות למגזר הערבי! שכר גבוה!!
מנחה לארגון
תכנית רווחה ייחודית לשם קידום בני נוער וצעירים למימוש היכולות שלהם, הליווי מתבצע סביב הצמתים החשובים בחייהם, במטרה לסייע להם לסיים תיכון בהצלחה ולהשתלב באופן מיטבי בחיים האזרחיים.
לקדם חוסן אישי ויכולת למצות את הפוטנציאל האישי של המשתתפים, לייצר בקרב המשתתפים תהליך שינוי אישי וקבוצתי משמעותי, להיות מבוגר משמעותי ודמות מודל עבור המשתתף, לסייע בחיזוק מסגרות תומכות ומקדמות למשתתף-הורים, בית-הספר וכיו”ב.
תחומי אחריות-
ללוות את המשתתפים באופן פרטני וקבוצתי במשך כל שלבי השתתפותם בתוכנית.
להנחות קבוצה אחרי שעות בית ספר בתוכנית ארוכת טווח.
לקיים קשר במקרה הצורך עם גורמים רלוונטיים בעולמו של המשתתף.
לחבר את ההורים לתכנית.
להטמיע את האוריינטציה של תוכנית חמסה בקרב הצוות החינוכי והקהילה בישוב בו התוכנית מתקיימת.
לקיים קשר שוטף עם המסגרות הפורמליות בהן שוהים המשתתפים.
להיות איש קשר בין תכנית “חמסה” לבין המסגרת הפורמלית..
דרישות המשרה
דובר ערבית שפת אם.
לפחות שני אחרה”צ פנויים בשבוע לטובת הנחייה פרונטלית בבית הספר.
יכולת לניידות ברחבי הארץ.
B.A באחד מהתחומים הבאים: חינוך, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ייעוץ חינוכי.
ניסיון בהדרכה.
שליטה ביישומי מחשב ומערכות טכנולוגיות
בעל.ת ניסיון מוכח בעבודה תהליכית עם מתבגרים בבתי ספר, פנימיות ומרכזי נוער- יתרון לעבודה עם בני נוער במצבי סיכון.
בוגר.ת קורס הנחיית קבוצות.
ניסיון קודם של לפחות שנתיים בהנחיית קבוצות במתכונת סדנאית.
מאמנים, מטפלי NLP, או מקצוע טיפולי רגשי אחר- יתרון.
מתאים לפרילנסר!
אזור
אזור השרון
עיר
טירה
22/08/2023
חזרה ללוח הדרושים