-
האם תהליך חפיפה נכון ישפר את תפוקת העובד?
מעסיקים רבים נוטים לקלוט את העובדים ומיד "זורקים אותם למים" אך חלקם עלול להתקשות ולעזוב. בעזרת תהליך חפיפה והכשרה נכונים ניתן לשמר את העובדים ולשפר את התפוקה.
-
איך להצליח בתהליך הצבת גבולות לילדים?
ההורים צריכים לחנך את הילדים ולהציב גבולות. כיצד בוחרים את הגבולות, כיצד מציבים אותם, מה עושים כשיש מחלוקת בין ההורים, איך להצליח בתהליך מול הילד? הפרטים בפנים.
-
הרובוטים שמסננים את קורות החיים שלך
אלו שמסננים את קורות החיים שלך הם בעצם רובוטים. כדי לעבור את הסינון הראשוני, חשוב "לדבר את שפתם" של הרובוטים הללו, אחרת קורות החיים שלך לא יגיעו לאף אחד.
-
ניהול משא ומתן על שכר - איך ומתי עושים זאת?
משא ומתן על שכר צריך לדעת איך ומתי לנהל. ניהול משא ומתן כזה שלא בתזמון והצורה הנכונה יכול גם לגרום לאי העסקה או סיום העסקה של עובד. מה העקרונות לניהולו?
-
יועץ חינוכי | יועצת חינוכית
מידע על תפקיד יועץ חינוכי (או יועצת חינוכית) והדרישות לתפקיד. בנוסף הצעות עבודה של משרות יועצים חינוכיים (חיפוש עבודה) ופרסום מודעת דרושים של יעוץ חינוכי. -
מלווים להסעות
מידע על תפקיד מלווים בהסעות ילדים והדרישות של עבודה כמלווה בהסעות. בנוסף הצעות עבודה של משרות מלווה בהסעות (חיפוש עבודה) ומודעות דרושים מלווה להסעות.
22/08/2023
למפעל חינוכי שפועל לטובת חינוך, פיתוח מנהיגות וקידום בני נוער דרוש/ה מנחה פעילות למגזר הערבי! שכר גבוה!!
מנחה לארגון
תכנית רווחה ייחודית לשם קידום בני נוער וצעירים למימוש היכולות שלהם, הליווי מתבצע סביב הצמתים החשובים בחייהם, במטרה לסייע להם לסיים תיכון בהצלחה ולהשתלב באופן מיטבי בחיים האזרחיים.
לקדם חוסן אישי ויכולת למצות את הפוטנציאל האישי של המשתתפים, לייצר בקרב המשתתפים תהליך שינוי אישי וקבוצתי משמעותי, להיות מבוגר משמעותי ודמות מודל עבור המשתתף, לסייע בחיזוק מסגרות תומכות ומקדמות למשתתף-הורים, בית-הספר וכיו”ב.
תחומי אחריות-
ללוות את המשתתפים באופן פרטני וקבוצתי במשך כל שלבי השתתפותם בתוכנית.
להנחות קבוצה אחרי שעות בית ספר בתוכנית ארוכת טווח.
לקיים קשר במקרה הצורך עם גורמים רלוונטיים בעולמו של המשתתף.
לחבר את ההורים לתכנית.
להטמיע את האוריינטציה של תוכנית חמסה בקרב הצוות החינוכי והקהילה בישוב בו התוכנית מתקיימת.
לקיים קשר שוטף עם המסגרות הפורמליות בהן שוהים המשתתפים.
להיות איש קשר בין תכנית “חמסה” לבין המסגרת הפורמלית..
דרישות המשרה
דובר ערבית שפת אם.
לפחות שני אחרה”צ פנויים בשבוע לטובת הנחייה פרונטלית בבית הספר.
יכולת לניידות ברחבי הארץ.
B.A באחד מהתחומים הבאים: חינוך, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ייעוץ חינוכי.
ניסיון בהדרכה.
שליטה ביישומי מחשב ומערכות טכנולוגיות
בעל.ת ניסיון מוכח בעבודה תהליכית עם מתבגרים בבתי ספר, פנימיות ומרכזי נוער- יתרון לעבודה עם בני נוער במצבי סיכון.
בוגר.ת קורס הנחיית קבוצות.
ניסיון קודם של לפחות שנתיים בהנחיית קבוצות במתכונת סדנאית.
מאמנים, מטפלי NLP, או מקצוע טיפולי רגשי אחר- יתרון.
מתאים לפרילנסר!
אזור
אזור השרון
עיר
טירה
22/08/2023
חזרה ללוח הדרושים