-
האם התחושה שמשעמם לפעוט מוצדקת?
לאחר שהבאנו ילד לעולם, אנחנו לעיתים רבות מרגישים שמשעמם לו. אנו מרגישים שאנחנו צריכים למלא את זמנו בפעילויות מגוונות. האם התחושה הזו אכן מוצדקת?
-
איך למנוע תחלופת עובדים במקום העבודה?
מעסיקים רבים מתמודדים עם תחלופת עובדים גבוהה במקום העבודה. מדוע העובדים מתחלפים כל כך מהר וכיצד ניתן למנוע זאת?
-
חמש שאלות לשאול את המורה הפרטי של ילדיכם
מורה פרטי יכול לעזור ולשפר את הישגיו הלימודיים של הילד שלכם, את בטחונו העצמי ואת היכולת שלו להיות לומד עצמאי בעתיד. איך נדע אם המורה הפרטי באמת מתאים לילד שלנו?
-
איך נעזור לאפרוח שלנו לחזק את מערכת החיסון
חיזוק מערכת החיסון של הילד חשובה מאוד. ניתן לחזק את מערכת החיסון של הילד שלנו באמצעות 3 עקרונות פשוטים ולהפוך אותם לבריאים, חזקים ומאושרים יותר.
-
כיצד עוברים בהצלחה תהליך גמילה מחיתולים?
תהליך הגמילה מחיתולים יכול להיות מתסכל מאוד גם לפעוט וגם להורים. גמילה מחיתולים קשורה באופן ישיר למודעות הפעוט לגופו, אישיותו ועצמאותו. איך לעבור אותו בהצלחה?
-
מעורבות הורים בגן הילדים: למה, כמה ואיך?
חוקרים רבים מסכימים כי הקשר בין הצוות החינוכי וההורים מיטיב עם כולם. כיצד ניתן לעודד מעורבות הורית? הנה כמה טיפים מעניינים.
30/01/2025
לתיכון כפר סילבר דרוש/ה סגן מנהל שש שנתי וממונה חט"ע בעל/ת חזון חינוכי
מנהל/ת לבית ספר תיכון
לתיכון כפר סילבר דרוש/ה סגן מנהל שש שנתי וממונה חט"ע בעל/ת חזון חינוכי
היקף משרה: 100%
כפיפות: מנהל/ת שש שנתי של בית הספר.
שכר: בהתאם להסכמי השכר, עובד/ת בעלות
תיאור התפקיד:
מנהל/ת החטיבה העליונה מוביל/ה את המערך הניהולי והפדגוגי של החטיבה העליונה, תוך עיצוב וגיבוש החזון החינוכי והאקדמי של בית הספר. בתפקידו/ה כמנהיג/ה חינוכי/ת, אחראי/ת על פיתוח תרבות של מצוינות אקדמית וערכית, טיפוח הישגים לימודיים, והובלת תהליכי חדשנות פדגוגית. התפקיד מחייב ניהול מערכתי מורכב הכולל: גיבוש והטמעת מדיניות חינוכית, ניהול והעצמת צוות ההוראה, אחריות על הישגי תלמידים, ופיתוח שותפויות חינוכיות. המנהל/ת מהווה דמות מפתח בהנהלה הבכירה של בית הספר, פועל/ת בסנכרון מלא עם מנהל/ת בית הספר השש-שנתי ובהלימה למדיניות משרד החינוך, תוך הובלת תהליכי שינוי משמעותיים וברי קיימא.
הגדרת התפקיד:
• אחריות כוללת על ניהול והפעלת החטיבה העליונה בכפיפות למנהל/ת בית הספר.
• הובלת המערך הפדגוגי: גיבוש והטמעת תכניות לימודים, ניהול מערך בחינות הבגרות, הובלת תהליכי מדידה והערכה, ריכוז המועצה הפדגוגית.
• ניהול מערך ארגוני-תפעולי: ניהול מערכת השעות ושיבוץ מורים, ניהול תקציב החטיבה העליונה, פיקוח על מערכות המידע והדיווח.
• אחריות על רווחת התלמיד והאקלים החינוכי: טיפול בהיבטים פדגוגיים ומשמעתיים, הובלת מערך הפעילות החברתית-ערכית, טיפוח קשרי הורים וקהילה.
• ניהול והעצמת צוות ההוראה: ליווי מקצועי של רכזי השכבות והמקצוע, קידום תהליכי פיתוח מקצועי, הובלת צוותי עבודה וישיבות פדגוגיות.
• ניהול ממשקי עבודה: שיתוף פעולה עם הנהלת בית הספר, קשר שוטף עם הבעלות ומשרד החינוך, תיאום עם גורמי פנים וחוץ.
השכלה ודרישות מקצועיות :
• השכלה פדגוגית- רישיון הוראה במסלול העל-יסודי.
• תואר שני אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
• ניסיון בהוראה בפועל בבית ספר על-יסודי של 5 שנים לפחות.
קורות חיים, תעודות השכלה נדרשות והמלצות יש להגיש לשולמית גמרא מנהלת מש"א עד לתאריך 15/2/2025
אזור
אזור השפלה
עיר
כפר סילבר
30/01/2025
חזרה ללוח הדרושים