התחברות לחשבון אישי

להגשת מועמדות עליך להתחבר לאתר

פעם ראשונה? הרשם עכשיו


21/11/2024

מנהל/ת תפעול, רכש ולוגיסטיקה

אחר לארגון

התפקיד אחראי על ניהול וריכוז כל היבטי התפעול של העמותה, כולל לוגיסטיקה, רכש, הזמנות ותמיכה בפעילויות חינוכיות בשטח. מיקום: ירושלים (בכניסה לעיר, לא ליד קו רכבת. נדרשת ניידות). תחומי אחראיות: תכנון וניהול מערך התפעול והלוגיסטיקה של העמותה, ניהול אסטרטגי של פעילות המחלקה, ניהול ודיוק תהליכי עבודה, ניהול צוות של 4-5 עובדים, ניהול נושא מכרזים, ניהול תהליכי רכש, פתרון בעיות תפעוליות בזמן אמת, תיאומים מול רשויות, מעקב ובקרה אחר הוצאות תפעוליות והכנת דוחות תקופתיים ועוד.
דרישות המשרה
•⁠ ⁠תואר ראשון - חובה •⁠ ⁠⁠ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תפעול, רכש ולוגיסטיקה •⁠ ⁠⁠יתרון משמעותי לניסיון בעבודה בחברות בתחום תיירות / חינוך / עיריות ומועצות אזוריות! •⁠ ⁠⁠זיקה לידיעת הארץ •⁠ ⁠⁠ניסיון בניהול צוות •⁠ ⁠⁠רישיון נהיגה בתוקף - חובה •⁠ ⁠שליטה בתוכנות אופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה ומערכות ניהול מלאי ורכש - חובה •⁠ ⁠יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, סדר וארגון
אזור
ירושלים והסביבה
עיר
ירושלים
21/11/2024
חזרה ללוח הדרושים
שלח משרה למייל
מלאו את הפרטים הבאים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך: