-
איך לכתוב קורות חיים מוצלחים?
קורות החיים הם המסמך עליו מסתמכים המעסיקים כדי ללמוד עליך. הם צריכים להכיל את המידע המדויק והעדכני עליך אך הם צריכים להיות גם ברורים ושיווקיים. איך עושים את זה?
-
תקופת ההסתגלות של הילד לגן וחשיבותה
כיצד לעבור את תקופת ההסתגלות של הילד לגן בצורה הטובה ביותר? כיצד למנוע משברים רגשיים של הילד או ההורה? ומה החשיבות של תקופת ההסתגלות? הפרטים בפנים.
-
כך תקטינו סיכוי לבעיות בויסות החושי אצל ילדכם
הויסות החושי עוזר לילדים לקלוט גירויים שונים באמצעות החושים תוך איזון ופרספקטיבה של הגירויים ובעיות בויסות עלולות לגרום לבעיות. הנה כמה טיפים להקטין את הסיכוי לכך.
-
בייביסיטר | שמרטפות
מידע על תפקיד של בייביסיטר (שמרטף) ודרישות התפקיד לעבודה כבייביסיטר. בנוסף הצעות עבודה למשרות בייביסיטר ופרסום מודעת דרושים בייביסיטר באתר דרושים בחינוך. -
גיל שנתיים הנורא, הנפלא
גיל שנתיים (מכונה גם גיל ה- לא!-לא! הוא נפלא לילדים, אך קשה להורים. מה עובר על הילדים בגיל הזה? מדוע ישנם התקפי זעם? וכיצד עלינו ההורים להתמודד עימו בהצלחה? -
אם בית
המידע המלא על תפקיד אם בית והדרישות לעבודה של אם בית. בנוסף הצעות עבודה למשרות אם בית (חיפוש עבודה) או פרסום מודעת דרושה אם בית באתר דרושים בחינוך.
14/04/2025
דרוש/ה מנהל/ת חינוך בלתי פורמאלי בקיבוץ שדה בוקר – תנאים מצוינים ואפשרות למעבר מגורים!
מנהל/ת לארגון
דרוש/ה מנהל/ת חינוך בלתי פורמאלי – קיבוץ שדה בוקר!
סיבות לעבוד אצלנו:
- קיבוץ קסום עם אווירה משפחתית, קהילתית ותומכת
- ליווי אישי ומקצועי ?
- הכשרות והשתלמויות
- אוטונומיה בתפקיד
- טיולים במסגרת התפקיד
- תנאים מצוינים
- אפשרות למעבר מגורים
✨ הצטרפי אלינו והפכי לחלק מקהילה תומכת ומחבקת! ✨
תיאור התפקיד
-ריכוז ניהול ותפעול שוטף של המסגרות החברתיות בגילאי בית ספר, לכתות א’- י”ב לרבות תנועת הנוער.
- הובלת התפיסה החינוכית, החברתית והארגונית של מערכת החינוך הבלתי פורמלית, בכיתות א’-י”ב, על-פי המודל המתקיים בקיבוץ.
- ניהול, הנחיה, ליווי והענקת משוב באופן שוטף לצוותים החינוכיים.
- לוודא הכנת תכנית עבודה שנתית לרבות פיקוח על ביצועה. תכנית העבודה מחויבת להיות מותאמת להגדרות ויעדים.
- תקשורת רציפה עם הורים במסגרת פגישות קבוצתיות, שליחת מכתבי עדכון אחת לחודש וקיום פגישות אישיות בהתאם לצורך.
- אחריות על שילוב כלל ילדי הקהילה בגילאים הרלוונטיים במערכת החינוך הבלתי פורמלי.
- עבודה מול גורמים פנים ארגוניים: מנהל קהילה, הנה”ח, תנועת נוער, ועדת תרבות וכד’.
- עבודה מול גורמים חוץ ארגוניים: מועצה אזורית, בתי ספר מתנ”ס וכד’.
- השתתפות פעילה בפורום רכזי חינוך במועצה לגיבוש המדיניות החינוכית בשיתוף רחב ומקצועי.
- גיוס כוח אדם מקצועי למערכת.
- טיפוח בתי החינוך והקפדה על תקינותם והתאמתם לצרכים הפדגוגיים.
- גמישות בשעות עבודה החל משעות סיום בית הספר ונכונות לפעילות רבת היקף בחופשות מבתי הספר וזמנים מיוחדים כדוגמת שביתות בבתי הספר
היקף משרה: משרה מלאה עם גמישות בשעות העבודה
- עבודה בשעות אחר הצהריים, ערב וחופשים של משרד החינוך
- עבודה בבקרים עד אחר הצהריים
- יציאות לטיולים לעיתים
- משרת אמון, שעות משתנות בהתאם לצורך
- עבודה כוללת גם חגים ושבתות בהתאם לצורך, מעת לעת
דרישות המשרה
- כריזמתיות
- יכולת להוביל ולהדריך
- קליטת צוות דינאמי וצעיר
- מחויבות לשעות נוספות
- יכולת לעמוד ביעדים ומטרות
- יכולת לבצע מספר משימות במקביל
- רצון ללמוד ולהתקדם
- ניסיון בהדרכת נוער או ילדים לפחות 3 שנים – חובה!
- ניסיון בניהול בחינוך בלתי פורמאלי או רכזות – יתרון משמעותי!
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
אזור
אזור הדרום
עיר
שדה בוקר
14/04/2025
חזרה ללוח הדרושים



